• Środa, 21 października 2020

Jak zachować zdrowie w biurze


Wszyscy jesteśmy zajęci, a utrzymanie się w zdrowiu może być trudne. Co zalecamy, aby utrzymać Cię na właściwym torze w ciągu tygodnia pracy?

1.     Pijcie więcej wody.

Przeciętna osoba dorosła jest zazwyczaj niedorozwodniona. Powinieneś dostawać 8 kubków dziennie. Woda dodaje Ci energii, a nawet może pomóc w regulacji utraty wagi.

Pobierz butelkę z wodą wielokrotnego użytku i pamiętaj, aby ją uzupełniać przez cały dzień pracy.

2.     Znajdź dobre krzesło.

Krzesło powinno oferować odpowiednie, ergonomiczne wsparcie, aby zapobiec obolałym i sztywnym mięśniom podczas pracy.

Z odpowiednim krzesłem wykształcisz dobrą postawę i utrzymasz przepływ krwi. To z kolei zwiększy Twój poziom energii, a tym samym wydajność pracy.

3.     Przejdź się po biurze.

Tak wygodne jak poczta elektroniczna i komunikatory internetowe, wstanie na staromodny czat z jednym z Twoich współpracowników sprawi, że Twoje ciało będzie szczęśliwe.

Nawet kilka kroków w dół sali dodaje ruchu do dnia. I kto wie, może będą mieli jakieś dobre pomysły na Twój następny projekt!

4.     Stój, póki pracujesz.

Istnieje wiele badań promujących korzyści płynące z pracy w pozycji siedzącej (biurka stojące), zachęcających do wstawania na 10 minut co pół godziny.

Ponadto, na następne spotkanie, zobacz, czy można przez nie przepracować na stojąco. Twoje spotkanie będzie bardziej energiczne i produktywne.

Czy masz jakieś wyjątkowe wskazówki, jak zachować zdrowie w pracy? Chętnie usłyszymy Twoje przemyślenia w komentarzach!